اولین رونمایی لوگوی برند سیتادیوم، به شیرینی بُرد تیم والیبال ایران!
ارومیه، مهد والیبال ایران، در هفته سوم مسابقات لیگ جهانی والیبال 2019 میزبان برگزاری این هفته از مسابقات با حضور 4 تیم ایران، روسیه، لهستان و کانادا است. در این روزها مردم والیبال دوست ارومیه استقبال پرشوری از این مسابقات نموده و شهر ارومیه رنگ و بوی والیبال به خود گرفته است. شرکت دوان ایرانیان به عنوان خالق برند و کارگزار بازاریابی و فروش مجتمع تجاری تفریحی سیتادیوم ارومیه در اولین گام از اجرای کمپین بازاریابی این مجموعه در کنار مردم پرشور ارومیه به حمایت از تیم ملی والیبال پرداخته است. این اولین بار است که لوگوی برند سیتادیوم به صورت عمومی اکران می شود و نمایش لوگوی سیتادیوم در پس زمینه هنرنمایی والیبالیست های پرافتخار ایرانی، لانچ و رونمایی رسمی این برند محسوب می شود.
شرکت دوان ایرانیان ضمن آرزوی موفقیت برای بلند قامتان تیم ملی والیبال ایران، لحظات شادی را برای خانواده های شریف ارومیه ای آرزومند است.

 
 

هم راستا با پیشرفت فیزیکی پروژه سیتادیوم ارومیه، نزدیک شدن به زمان افتتاح و بهره برداری از فاز A پروژه و لزوم برنامه ریزی و تدوین شرایط واگذاری این فاز از پروژه، کارگروه تخصصی کمپین تبلیغاتی سیتادیوم ارومیه فعالیت خود را در شرکت دوان ایرانیان آغاز نمود.
در اولین جلسه این کارگروه که با حضور جناب آقای مهندس بشیر انیسی مدیرعامل محترم شرکت دوان ایرانیان و اعضای این کارگروه برگزار شد، هم فکری و ایده پردازی درمورد محتوای کمپین تبلیغاتی سیتادیوم ارومیه با استفاده از روش دلفی و با هدف کشف ایده های خلاقانه و قابل اطمینان صورت گرفت.
مدیرعامل شرکت دوان ایرانیان در ابتدای این جلسه به اهداف تیم سازنده و بهره بردار پروژه در جهت بهبود رونق کسب و کار شهر ارومیه، ارج نهادن و احترام به فرهنگ غنی مردمان ارومیه و تلاش در جهت ایجاد مرکز تجاری-تفریحی درخور شان مردم این شهر از ابتدای شروع به کار این پروژه تحت برند سیتادیوم پرداختند و برلزوم حفظ ارزش های والای مردم شهر ارومیه در محتوای کمپین تبلیغاتی تاکید نمودند.


از این پس اخبار مربوط به پروژه سیتادیوم و این کارگروه را از سایت دوان و سایت رسمی سیتادیوم دنبال نمایید.

وب سایت سیتادیوم

 

 

شرکت دوان ایرانیان با فروش کتاب "اصول" به نفع سیل زدگان سعی بر ایفای نقشی کوچک برای همدلی با هموطنان سیل زده کرده است.

کتاب "اصول" نوشته آقای ری دالیو پر فروش ترین کتاب آمازون در حوزه فرهنگ سازمانی، با حمایت شرکت دوان ایرانیان و با هدف ارتقاء فرهنگ سازمانی در فروردین ماه سال 1398 ترجمه و به چاپ رسید و کمپین فروش این کتاب به نفع سیل زدگان همزمان با روز جهانی کتاب، 3 اردیبهشت، آغاز شد.

از آنجا که سیل بسیاری از هموطنان عزیزمان در سال جدید را با مشکلات بسیار مواجه ساخت و همچنان رفع خسارت های ناشی از سیل و بهبود اوضاع شهرهای مختلف کشورمان نیازمند حمایت و کمک های مردمی است، شرکت دوان ایرانیان با پیوستن به کمپین حمایت از سیل زدگان دراین امر خیر، با فروش کتاب "اصول" سعی در ایفای نقشی هر چند کوچک داشته است است. کسانی که مایل به پیوستن در این طرح خیرخواهانه بودند هزینه خرید کتاب را به حساب "هلال احمر" واریز کرده و شرکت دوان ایرانیان کتاب اصول را برای آنها ارسال کرد. امید می رود این کمپین گامی کوچک در این امر خیر گروهی را برداشته باشد.

 

تهیه آخرین مستندات مطالعاتی پروژه مطالعات فرصت پروژه اسپارو در شهر رشت که در بهمن ماه 97 در دستور کار شرکت دوان ایرانیان قرار گرفته بود، در اوایل اردیبهشت ماه 1398  به اتمام رسید و کارفرمای محترم این پروژه رضایت خود از انجام این مطالعات را اعلام کرد. 


گروه مطالعاتی و تحقیقات بازار شرکت دوان فعالیت خود را از مطالعات بازار و تحقیقات میدانی آغاز کرده و در این بخش به مطالعه تمامی ابعاد اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی شهروندان شهر رشت پرداخت. بازدید مراکز تجاری، اداری، تفریحی و اماکن عمومی شهر از دیگر فعالیت های این گروه در مدت مطالعه شهر رشت بوده است. گروه تحقیقات بازار پس از مطالعه الگوهای زندگی و مصاحبه با اقشار مختلف و همچنین مطالعه طرح ها و برنامه های تدوین شده برای این شهر توانست به الگوهای چندگانه ای در خصوص نیازهای گروه مخاطب در پروژه اسپارو و پیش بینی بهترین مدل توسعه این پروژه اداری-تجاری دست یابد. همزمان با مطالعات بازار، مطالعات کتابخانه ای و بررسی الگوهای جدید و نوآورانه در بخش های تجاری و اداری توانست این الگوها را خلاقانه تر کرده و سهم سرعت رشد و توسعه و تغییر در الگوهای مختلف رفتاری را در سناریوهای مدنظر برای توسعه لحاظ کند. مدیران شرکت دوان ایرانیان در ادامه سناریوهای توسعه این پروژه را برمبنای تفکر استراتژیک و پیش بینی بهترین راه حل برای دستیابی به موفقیت در آینده تدوین کردند. سناریوهای 13 گانه اولیه پس از انجام تحلیل های مالی بر مبنای واقعیت های بازار و پیش بینی های آینده صنعت املاک و مستغلات در کارگروه های تخصصی به اشتراک گذاشته شد و در نهایت پس از گذشت دو ماه بحث و بررسی، کارآمدترین سناریو برای توسعه این پروژه انتخاب و به صورت رسمی در دستور کار سازندگان قرار گرفت.


پروژه اسپارو در تقاطع خیابان سعدی و معلم شهر رشت در نزدیکی میدان شهرداری در حال ساخت می باشد. شرکت دوان ایرانیان همکاری با مجموعه معظم شرکت توسعه ساختمان و پارس سازه را جزئی از افتخارات حرفه ای خود قلمداد می کند و پروژه مطالعاتی اسپارو را آغازی برای همکاری های بلندمدت با این مجموعه می داند و امیدوار است این پروژه بتواند نقشی ارزنده در پیشرفت و توسعه شهر رشت ایفا کند.

 

کتاب اصول (Principals) نوشته آقای ری دالیو، پرفروش ترین کتاب آمازون در حوزه فرهنگ سازمانی، با حمایت شرکت دوان ایرانیان و با هدف ارتقاء فرهنگ سازمانی فروردین ماه سال 1398 ترجمه و به چاپ رسید.


بشیر انیسی مدیرعامل شرکت دوان ایرانیان هدف خود از ترجمه این کتاب را در وهله اول فراهم کردن منبعی به روز، خلاقانه و کارآمد در امر آموزش اعضای تیم دوان با محوریت فرهنگ سازمانی می داند. وی می گوید: "سال ها سعی داشتم دغدغه های خود در امر مدیریت، تیم سازی و رهبری اعضای گروه را در قالب های مختلف به گوش مخاطبین برسانم. کتاب اصول را به پیشنهاد دوست خوبم محسن ملایری مطالعه کردم و از خواندن جملاتی که گویا از ذهن و زبان من بیرون می آمد به وجد آمدم. همان زمان تصمیم گرفتم این کتاب را به عنوان مرجعی برای تمام خواسته هایم از اعضای تیم دوان به آنها هدیه کنم و اینگونه بود که ترجمه کتاب اصول را آغاز کردم."


ری دالیو در کتاب اصول ابتدا به مرور اصول کلی زندگی شخصی خود به صورت مختصر می پردازد و سپس اصول خود در مدیریت شرکت شخصی اش، بریج واتر، را به تفصیل بیان کرده است. شرکت بریج واتر در حال حاضر یکی از بزرگترین صندوق های تأمین سرمایه در جهان است و دالیو موفقیت خود در اداره این شرکت را اصول خود می داند که طی سالیان آنها را جمع آوری کرده و سپس در اختیار عموم مردم قرار داده است. آقای دالیو در مقدمه این کتاب هدف خود از نگارش این کتاب را اینگونه بیان کرده است: « بالاتر از همه چیز، می خواهم که شما برای خودتان فکر کنید و تصمیم بگیرید که 1) چه می خواهید 2) چه چیزی درست است 3) و چه کاری باید برای آن انجام داد. از شما می-خواهم تا با یک ذهن باز و متفکر این کار را انجام دهید تا آنچه را که می خواهید بدست بیاورید.»
در بخش نخست کتاب، ری دالیو راجع به معنای اصول، چرایی اهمیت اصول و ضرورت آن برای بدست آوردن آنچه که از زندگی می خواهیم توضیح داده است.
در بخش 2 ری به بیان این مطلب پرداخته که که اصلی ترین اصول زندگی از نظر وی کدام است و آنها را بهترین راه تعامل با واقعیت و از این طریق رسیدن به خواسته های شخصی بیان کرده است. همچنین در این بخش به بررسی مسائلی پرداخته که انسان ها معمولا با درگیر شدن با آنها از رسیدن به خواسته هایشان باز می مانند و در صورت دوری از این مسائل، زندگی شان به نحو چشمگیری بهبود خواهد یافت.
بخش 3 درباره اصول مدیریتی دالیو است. از آنجایی که او حدود 35 سال است که بریج واتر را مدیریت می کند، این اصول رویکرد بریج واتر را تا به امروز نشان می دهند. این بخش با یک تصویر کلی در سطح مفهومی آغاز می شود و توضیح می دهد که چرا وی اعتقاد دارد که نتایج هر شرکت و سازمان در درجه اول توسط افراد و فرهنگ آن شرکت تعیین می شود. سپس در ادامه بحث مواردی را مطرح کرده است که به اعتقاد او اصول مهمی هستند که در پس خلق هر فرهنگ عظیمی نهفته هستند: استخدام افراد درست، مدیریت کردن آنها برای رسیدن به بهترین سطح، حل کردن مشکلات به صورت سیستماتیک و گرفتن تصمیم های درست.


شما برای دریافت کتاب اصول می توانید با شرکت دوان ایرانیان تماس بگیرید.
02196667296
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

 

با برگزاری کارگروه های تخصصی و نشست مدیران برند، اضافه شدن طبقه جدید با کاربری فرهنگی هنری در دستور کار سازندگان سیتادیوم شهر رشت قرار گرفت.

علاقه ساکنین شهر رشت به هنر به خصوص در بخش سینما و تئاتر موضوعی است که پس از استقرار تیم تخصصی تحقیقات بازار و با انجام مطالعات میدانی، انجام مصاحبه های گسترده با گروه ها و سنین مختلف جمعیتی، مطالعات مردم شناسی شهر رشت تحت عنوان شناخت علاقه و سلیقه افراد بومی منطقه به دست آمد. بررسی های صورت گرفته در زمینه سرانه ها و کمبود کاربری های مورد نیاز شهری نتایج مهمی به همراه داشت که در جلسات کارگروه تخصصی با حضور مدیران برند سیتادیوم مطرح گردید.

تیم مدیریت توسعه پروژه سیتادیوم رشت به لحاظ سازه ای پیش بینی افزودن طبقه جدید را در برنامه توسعه خود لحاظ نموده ولی به لحاظ اجرایی، این موضوع جهت اخذ نتایج تحقیقات بازار تیم خبره مطالعات بازار سیتادیوم به زمان آتی موکول شده بود. در این جلسات با حضور تیم بهره بردار در زمینه هماهنگی و ارائه نتایج حاصل از جلسات متعدد با بهره برداران سالن های سینما و تئاتر طبقه جدید سیتادیوم موفق به اخذ تایید از سوی مدیریت برند گردید.

شرکت دوان ایرانیان مدیریت توسعه مجموعه سیتادیوم و شرکت اشل مدیریت بهره برداری پروژه را به عهده دارند.

در طبقه جدید با کاربری فرهنگی هنری، بخش های متعدد از جمله سالن های سینما، تاتر، گالری های مجهز و همچنین در نظر گرفتن فضای پارکینگ کافی جهت سهولت استفاده توسط علاقه مندان به هنر در نظر گرفته شده است. سیتادیوم رشت در این مجموعه فرهنگی هنری در نظر دارد با ارائه سطح گسترده ای از خدمات و امکانات به هنردوستان، بستری مناسب برای جایگاه والای هنر در سطح منطقه باشد.

مجموعه فرهنگی هنری در طبقه جدید سیتادیوم ارائه کانسپت جدید بلک باکس برای اولین بار در سالن های تاتر منطقه است.

پروژه سیتادیوم رشت، زیرمجموعه ای از مراکز تجاری زنجیره ای سیتادیوم با هدف ایجاد مراکز تجاری با استانداردها و سطح خدمات بالا و بین المللی در شهرهای بزرگ ایران محسوب می شود که در زمینی به مساحت 5 هکتار و در موقعیت مکانی منحصر بفردی در شهر رشت، در ابتدای جاده رشت- انزلی طراحی و در حال احداث است. لذت در کنار هم بودن اعضای خانواده همواره از اهداف برند سیتادیوم است که در کانسپت خود به آن توجه اساسی دارد و فراهم آوردن فضایی شاد و تفریحی برای رسیدن به این هدف در جهت تامین نیازهای خانواده ها در نظر گرفته شده است.

 

 

 

 

روز سه شنبه 21 اسفند تعدادی از برندهای معتبر در حوزه پوشاک، کیف و کفش، دکوراسیون و لوازم منزل، رستوران و خدمات غذا از پروژه سیتادیوم ارومیه بازدید کردند. این بازدید به منظور ایجاد آشنایی با پروژه و امکان و شرایط حضور در این مجموعه انجام شد تا زمینه حضور برندهای معتبر در سیتادیوم ارومیه فراهم آید.
پروژه مال های زنجیره ای سیتادیوم تا امروز در حال راه اندازی 10 شعبه در سرتاسر ایران است. سیتادیوم بر محوریت خانواده استوار و در تلاش برای فراهم آوردن محیطی خانوادگی است تا تمام اعضای خانواده لذت خرید همراه با لحظاتی شاد در کنار یکدیگر را تجربه کنند. سیتادیوم با با سبکی مدرن و مینیمال توانسته تمامی خواسته ها و نیازهای افراد را در هر سنی در خود جای دهد تا با حضور در شهرهای مختلف ایران نمادی برای تاکید بر مفهوم خانواده باشد. حضور برندهای معتبر داخلی و خارجی و همچنین حضور هایپر استار به عنوان انکر اصلی در فاز اول پروژه را می توان یکی از مهم ترین نقاط ضعف و قوت این مجموعه دانست. بازدید برندهای معتبر از این پروژه امکان آشنایی مخاطبان با ویژگی های این پروژه و مزایای رقابتی آن را فراهم می سازد.

 

درمورد مرکز خرید سیتادیوم ارومیه بیشتر بخوانید:

مرکز خرید سیتادیوم ارومیه

پروژه تجاری سیتادیوم ارومیه که به عنوان بزرگترین پروژه تجاری غرب کشور در شهر ارومیه در 2 فاز در حال اجرا می باشد، در روزهای سرد سال دست از فعالیت برنداشته است و همچنان پر حرارت در حال پیشبرد ساخت پروژه در فاز 1، طبق برنامه های از پیش تعیین شده می باشد.


تاکنون حدود 70% از فاز نخست این پروژه ساخته شده و امروز مرحله نازک کاری در این فاز، در حال اجرا می باشد. پارکینگ های مجموعه در حال تکمیل و آماده سازی است تا بتواند همزمان با افتتاح هایپر استار در این فاز خدمات رسانی به مشتریان را آغاز کند.
پروژه سیتادیوم به عنوان یک مال زنجیره ای تا امروز در حال راه اندازی 10 شعبه در سرتاسر ایران می باشد. سیتادیوم بر محوریت خانواده استوار است و در تلاش برای فراهم آوردن محیطی است برای تمام اعضای خانواده که لذت خرید را همراه با لحظاتی شاد کنار هم سپری کنند. سیتادیوم با سبکی مدرن و مینیمال توانسته تمامی خواسته ها و نیازهای افراد را در هر سنی در خود جای دهد تا با حضور در شهرهای مختلف ایران نمادی برای تاکید بر مفهوم خانواده باشد. حضور برندهای معتبر داخلی و خارجی و همچنین حضور هایپر استار در فاز اول پروژه به عنوان یکی از انکر های اصلی سیتادیوم را می توان یکی از مهم ترین نقاط قوت این مجموعه دانست.
هولدینگ معتبر بوکا که برندهای بسیاری را در زمینه های گوناگون همانند کارخانه جات بستنی میهن رهبری می کند، سکان دار سرمایه گذاری در پروژه سیتادیوم ارومیه است.
شرکت دوان ایرانیان از ابتدا تا به امروز همراه سیتادیوم بوده است و به عنوان خالق برند سیتادیوم مسئولیت توسعه مال های تجاری را در سرتاسر ایران به عهده دارد. دوان با انجام کلیه امور تحقیقات بازار، یافتن بهترین لوکیشن برای سیتادیوم ها در شهر های مختلف ایران و معرفی و جایگاه سازی برند سیتادیوم از قبل از زمان ساخت تا زمان بهره برداری عهده دار مدیریت توسعه این برند تجاری است.

 

 

در روزهای میانه زمستان 1397، پیش نویس قرارداد حضور هایپراستار در سیتادیوم رشت به امضا طرفین رسید.

برند مراکز خرید روزانه زنجیره ای کارفور فرانسه که در ایران به نام هایپراستار شناخته شده و تحت مجموعه مدیریتی ماف پارس فعالیت می­ کند، در حال حاضر  با داشتن 12300 شعبه، یکی از برجسته ترین برندهای هایپرمارکت در سراسر جهان است. مدیریت یکپارچه، حضور گسترده در اقصی نقاط جهان و تنوع بالای محصولات از نقاط تمایز کارفور با سایر برند های مشابه است. سیتادیوم رشت به عنوان بزرگترین مرکز خرید در شهر رشت و شهرهای اطراف با رویکردی انکر محور anchor-based طراحی شده و حضور هایپراستار به عنوان یکی از معتبرترین برندهای سوپرمارکت جهانی منجر به افزایش پاخور، ایجاد حس امنیت و جذابیت برای خانواده ها خواهد شد. شرکت دوان ایرانیان به عنوان مدیر توسعه مجموعه سیتادیوم تصمیم دارد تا تمامی برندهای مطرح در سراسر ایران را در یک موقعیت استراتژیک از شهر رشت گرد هم آورد. به همین منظور در طراحی سیتادیوم تمامی استانداردهای لازم به منظور حضور برندهای بین المللی رعایت شده تا تجربه ای منحصر به فرد را برای تمامی بازدیدکنندگان رقم بزند.

 

Page 1 of 23