برند معتبر جین وست به عنوان یکی از برندهای مطرح صنعت پوشاک، با امضای تفاهم نامه حضور، همکاری خود را در فازهای A و B مرکز تجاری-تفریحی سیتادیوم اعلام­ کرده و تا به امروز و افتتاحیه فاز اول پروژه همراه این مرکز تجاری بوده است. پس از افتتاحیه برندهای نام آشنای چرم مشد و پریما پلاس، فروشگاه این برند محبوب نیز در 13 شهریورماه 1399 با در نظر گرفتن شرایط خاص همه­ گیری ویروس کرونا، رعایت حداکثری پروتکل های بهداشتی و بدون برگزاری رویداد و جشن افتتاحیه در سیتادیوم ارومیه شروع به کار کرد. همچنین پس از افتتاح اولین کافه بستنی برند پریما در سیتادیوم ارومیه، برند جین ­وست نیز در حال تدارک در جهت افتتاح اولین شعبه مخصوص کودکان یا جین وست کیدز، برای اولین بار در سیتادیوم ارومیه است.

جین وست در حال تدارک  شعبه کیدز خود در سیتادیوم ارومیه 

برند جین وست Jeans West یک برند خرده فروشی (Retailer) با سابقه ای 48 ساله در صنعت مد و پوشاک است. این برند که سبک فعالیت آن کژوال است، فعالیت خود را در ایران از اکتبر 2008 آغار نموده و اکنون با تعداد بیش از 31 شعبه در تهران و شهرهای بزرگ ایران بیشترین تعداد فروشگاه در بازار Retail Fashion را افتتاح نموده است و یکی از مورد توجه ترین برندها در بازار پوشاک ایران به حساب می­آید.

شرکت دوان ایرانیان، مشاور استراتژیک توسعه، بازاریابی و فروش مرکز تجاری تفریحی سیتادیوم، در سیتادیوم ارومیه به دنبال خلق فضاهایی نوین با استاندارهای بین­المللی و درخور بزرگ­ترین برندهای مطرح درکشورمان است. مرکز تجاری تفریحی سیتادیوم ارومیه در زمینی با مساحت 53500 مترمربع و زیربنای کل 119884 مترمربع در فازهای A و B تعریف شده است. فاز A این مرکز با حضور فروشگاه های خرده فروشی از جمله جین وست و دیگر برندهای معتبر افتتاح شده و فاز بعدی آن در حال ساخت می­باشد.

شروع به کار اعضای جدید در خانواده سیتادیوم!
 

برند های نام آشنا و مطرح چرم مشهد و پریما پلاس در مرکز تجاری-تفریحی سیتادیوم ارومیه فعالیت خود را یک ماه پس از حضور اولین هایپر استار در پروژه سیتادیوم غرب کشور، آغاز کردند تا با توجه به وجود چالش های پیش رو در ماه های اخیر ما به قول و وعده خود در خصوص افتتاحیه این مرکز عمل کرده باشیم. شرکت دوان ایرانیان، مشاور بازاریابی و فروش و مدیریت توسعه مراکز خرید زنجیره­ای سیتادیوم با توجه به تمامی مشکلات پیش آمده ناشی از کرونا، در شرایطی که کار کردن تمهیدات خاصی را می طلبد، سعی کرده است تا با مدیریت شرایط بهترین برند ها را در سیتادیوم گرد هم جمع کند تا تضمینی باشد برای کیفیت بالای محصولات و دلگرمی مشتریان سیتادیوم. همچنین در شرایط کنونی جهت احترام به سلامتی یکدیگر و انطباق با شرایط جامعه، سیتادیوم ارومیه برنامه افتتاحیه­ای را برای آغاز به کار برندها در نظر نمی­گیرد تا از ریسک بالای تجمع افراد جلوگیری نماید.

حضور پریما پلاس و چرم مشهد درغرب کشور

کافه پریما پلاس، اولین کافه بستنی برند پریما در سرتاسر ایران، تیرماه سال جاری در مرکز تجاری تفریحی سیتادیوم ارومیه فعالیت خود را آغاز کرد. این برند زیرمجموعه کارخانجات میهن است و در سال های اخیر به بازار عرضه شده است. میهن یکی از بزرگترین تولیدکنندگان بستنی و لبنیات در کشور محسوب می‌شود. بستنی این برند در سال 2016 در نشریه بین المللی فوربز جزء 10 برند برتر در کنار برندهای معروف بستنی جهان قرار گرفته است. پریما به تازگی برند پریماپلاس را خلق کرده است، برندی که پیش از سیتادیوم ارومیه در مراکز خرید حضور داشته و با استقبال فراوانی روبه­رو شده است. پریما پلاس با احترام به سلیقه شما، به شما این امکان را می دهد که پایه بستنی، روکش بستنی و اجزای تاپینگ را خودتان انتخاب کرده و بستنی سفارشی مورد علاقه خود را خلق کنید.

برند چرم مشهد از معتبرترین برندهای چرم ایران است که در سال 1375 در شهرک صنعتی چرم شهر مشهد تاسیس گردیده است. این برند یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان چرم است که به تولید و عرضه انواع کالای چرمی اعم از البسه، کیف و دستکش و ... با کیفیت بالا و استاندارهای بین المللی می­­پردازد. چرم مشهد با عرضه محصولات با کیفیت در بازارهای ایران و جهان در جهت افزایش ارزش و محبوبیت شرکت نزد مشتریان ،‌ کارکنان ، تامین کنندگان و سهامداران پیش می­رود. چرم مشهد در سال پیش رو نیز در حال بهره بردن از تجارب طراحان و مهندسان بزرگ دنیا است تا قدم مثبت دیگری در راستای بروزرسانی محصولات و کارخانجات خود برداشته باشد.

شرکت دوان ایرانیان، به عنوان مشاور استراتژیک توسعه، بازاریابی و فروش پروژه سیتادیوم ارومیه، در روزهای پرچالش کرونا از تلاش دست نکشیده و به عنوان شرکت مهندسی بازاریابی و فروش در صنعت ساختمان در جایگاه مشاور توسعه و برندینگ همواره در جهت پرداختن به ایده­های نوین برای پروژه‌های تحت مدیریت خود فعالیت می­کند و در خصوص خلق فضاهای نوین قدم های موثری برمی­دارد. مرکز تجاری تفریحی سیتادیوم ارومیه در زمینی با مساحت 53500 مترمربع و با مساحت زیربنای کل 119884 مترمربع در 2 فاز تعریف شده است. فاز اول این مرکز با حضور فروشگاه خرده فروشی هایپراستار و دیگر برندهای مطرح افتتاح شده و فاز دوم آن در حال ساخت می باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

اقدامات تیم مارکتینگ در کمپین موفق سیتادیوم ارومیه

 تیم تخصصی مارکتینگ دوان ایرانیان کمپین اول سیتادیوم ارومیه را با رویکرد معرفی برند سیتادیوم و اطلاع رسانی در مورد ماهیت برند آغاز نمود.

اولین قدم از شروع این کمپین، جلسه دلفی ایده پردازی بود که با حضور اعضای تیم مارکتینگ در شرکت دوان ایرانیان به عنوان مدیریت توسعه پروژه سیتادیوم برگزار گردید. دلفی یکی از روش های تخصصی برای به اشتراک گذاشتن و تبادل ایده ها است. پس از جمع آوری اطلاعات دریافت شده از این کار گروهی، تیم خبره مارکتینگ دوان ایرانیان، با تعیین استراتژی های بازاریابی در این کمپین و مشخص نمودن جامعه هدف، تمامی شبکه ها، نوع فضاها و ارتباطات جمعی و ابزارهای تبلیغاتی را بررسی نمودند. شبکه های اطلاع رسانی طبق یک دسته بندی رایج به دو بخش ATL و BTL به معنای ارتباط عمومی و گسترده و ارتباط مستقیم و مشخص با مخاطبین دسته بندی می شوند. طبق نظر متخصصین حرفه ای بازاریابی در گروه مارکتینگ دوان به نظر ما ابزارهای BTL میتوانستند شامل تبلیغات در فضای آنلاین یا شبکه های اجتماعی، برگزاری رویدادها و همایش ها، اجاره کانتر و اسپانسر شدن و در نهایت بازاریابی مستقیم باشند و ابزارهای ATL به رسانه های چاپی و تبلیغات محیطی تقسیم شدند.

تلاش تیم بازاریابی شرکت دوان همواره براین است تا با بررسی ریزبینانه و جامع تمامی ابزارها با توجه به شناخت بازار، گروه های هدف، شناسایی دقیق ابعاد اجتماعی اقتصادی  و فرهنگی شهر ارومیه، میزان بودجه در نظر گرفته شده، بهترین گزینه ها به کارفرما پیشنهاد داده شود.

ی سیتادیوم ارومیه با اسپانسرشدن از بازی های جهانی والیبال در میان طرفداران تیم والیبال و مردم شهر ارومیه و اردبیل با موفقیت صورت گرفت.

تولید محتواهای موثر و کاربردی در شبکه های اجتماعی، وایرال شدن رویدادها و محتواهای مهم در بحث شناسایی برند و تقویت ایجاد ذهنیت مثبت در ذهن مخاطبین و مردم شهر ارومیه، از جمله اقدامات موثر این کمپین بوده است.

یکی دیگر از اقدامات مهم تیم مارکتینگ، حضور در جشنواره انگور به جهت آشنایی بیشتر با مردم شهر ارومیه بود. این جشنواره از جمله معتبرترین فستیوال های فصلی شهر ارومیه است. و از میان تمامی برنامه های پیشنهادی، اجرای ورزش پارکور با توجه به پرنشاط بودن و ایجاد هیجان در محیط برای این برنامه در نظر گرفته شده بود. به دلیل همزمانی جشنواره انگور با ایام عزاداری ماه محرم، برگزاری این جشنواره کنسل و به جای آن به منظور استفاده از آخرین فرصت های تابستان ماه برای برگزاری یک مراسم اجتماعی-خانوادگی جشنواره تابستانه از تاریخ 26 مردادماه تا 2 شهریورماه در دهکده ساحلی چی چست برگزار شد.

با هدف شناسایی برند و نمایش اولیه لوگو سیتادیوم، نخستین اکران بیلبوردها با طراحی گروه خبره طراحی و گرافیک و زیر نظر کارشناسان تیم بازاریابی، در شهریور ماه اجرا شد. که برای اولین بار شهر به احتزاز رنگ های شاد و هیجان آور سیتادیوم درآمد و صحنه ها و تصاویری زیبا در سطح شهر ارومیه در خاطر مردم به جای ثبت نمود.

همکاری و حضور در مجله و وب سایت تجارت طلایی جهت معرفی برند سیتادیوم میان فعالان در حوزه های مربوطه  گامی موثر برای در ارتباط بودن با برندهای مختلف و فعالان در حوزه ساخت و مدیریت مراکز خرید در این کمپین انتخاب شد. در این راستا سیتادیوم در نشریه آغری یک نشریه سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، ورزشی است و از جمله نشریات پرطرفدار استان آذربایجان غربی و شرقی محسوب می شود حضور یافت.

تیم مارکتینگ ضمن برگزاری نخستین مرحله کمپین سیتادیوم ارومیه سعی نموده است با هدف معرفی و شناسایی برند سیتادیوم، اهداف و ویژگی های کلی برند، بازخوردهای متعددی از قبیل ایجاد سوال در مورد کاربری های مرکز خرید، تفاوت آن با دیگر مراکز خرید و مزیت های آن نسبت به رقبا در ذهن مردم ایجاد نماید.

 

 

 http://www.citadium.ir/

 

 

.

بیستمین شعبه هایپراستار واقع در فاز اول سیتادیوم ارومیه، 12 خردادماه 99 با حضور مدیران ارشد هایپراستار و مقامات شهری ارومیه شروع به کار کرد.

تیم توسعه سیتادیوم که با تکیه بر جدیدترین اصول روز دنیا و با استفاده از دانش چیدمان صنوف، امکانات و استانداردهای لازم جهت حضور بهترین برندهای خرده فروشی را فراهم کرده است، تصمیم داشت در روزهای پایانی سال 98 فاز اول خود را افتتاح نماید. اما به دلیل ورود ویروس کرونا به کشور و شیوع آن تصمیم گرفت در جهت رعایت پروتکل های بهداشتی افتتاحیه را به تعویق بیاندازد.

یکی از مهم ترین ویژگی های توسعه فاز اول سیتادیوم ارومیه حضور فروشگاهی به صورت لنگر (Anchor) که در همین راستا هایپراستار که یکی از محبوب ترین برندهای خرده فروشی در ایران است، به عنوان لنگر فاز اول انتخاب شده است. هایپراستار پس از عبور از پیک کرونا بیستمین شعبه خود را با رعایت پروتکل های بهداشتی افتتاح نمود.

همانطور که پیش بینی می شد، هایپراستار روز افتتاحیه با استقبال بی نظیر مردمی مواجه شد و همچنین بسیاری از خبرنگاران و سرمایه گذاران در خصوص ویژگی های فاز اول و دوم مرکز تجاری تفریحی سیتادیوم با مدیران این مرکز به گپ و گفت پرداختند.

به زودی فاز اول این مرکز با حضور دیگر برندهای معتبر داخلی و بین المللی افتتاح خواهد شد.

جهت اطلاعات بیشتر در خصوص سرمایه گذاری در پروژه سیتادیوم ارومیه با شماره 09123965555 تماس حاصل فرمایید.

 

فرصت تکرارنشدنی سرمایه گذاری در بخش مسکن
 

برج های مسکونی رزت یک فرصت متفاوت در زمینه سرمایه گذاری در بازار دوم معاملات املاک (بازار پیش فروش صنعت ساختمان) در تهران رابه وجود آورده است.علیرغم افزایش هزینه های تمام شده ساخت املاک در سال جدید، امکان سرمایه گذاری با قیمت‌های سال پیشین را به همراه شرایط منعطف پرداخت فراهم نمود

برج های مسکونی رزت بزرگترین پروژه ساختمانی منطقه 5 تهران محسوب می شود و دسترسی بسیار مناسب و موقعیت مطلوب آن از جمله ویژگی های حائز اهمیت این پروژه است. این پروژه در زمینی به مساحت 10732 مترمربع واقع شده، شامل 364 واحد بوده و تعداد طبقات آن از سطح زمین 13 طبقه، یک طبقه پیلوت و 5 طبقه زیرزمین می باشد. معماری چشم نواز برج ها با طراحی گروه مهندس فرزاد دلیری همراه با امکانات و خدمات رفاهی کامل و مناسب، رزت را تبدیل به مجموعه ای لوکس و منحصربفرد کرده است.

مشاور انحصاری بازاریابی و فروش برج های مسکونی رزت

دوان ایرانیان که از سال 1395 همکاری خود را به عنوان مشاور انحصاری بازاریابی و فروش برج های مسکونی رزت آغاز کرده است، پس از مطالعه مدل های متفاوت قیمت گذاری و تحلیل موقعیت پروژه، استراتژی های هوشمندانه ای در زمینه قیمت گذاری بهینه، تعیین شرایط پرداخت منعطف و تدوین قرارداد فروش بی نقص فرصتی متفاوت در زمینه سرمایه گذاری در بازار مسکن فراهم نموده است.

با توجه به کمیاب شدن فایل های پیش فروش در بازار متلاطم فعلی، مخاطبینی که به دنبال فرصت مناسب و تکرارنشدنی برای سرمایه گذاری و پیش خرید مسکن هستند می‌توانند با شماره 09123864444 تماس گرفته و در خصوص نحوه سرمایه گذاری در این پروژه و شناخت بیشتر آن اطلاعات کسب نمایند.

 

 
تجربه یک روز متفاوت در دفتر دوان بعد از قرنطینه

 شرکت دوان ایرانیان بعد از برگشت از قرنطینه بیماری کرونا، برای تغییر حال و هوای همکاران در روزهای پراسترس پیشین، تصمیم به اجرای برنامه ای هیجان انگیز گرفت.

برای این برنامه نقاشی و کار با رنگ های پرانرژی اکرلیک و تکنیکی از آبستره که ساده باشد و همه بتوانند در آن مشارکت داشته باشند، انتخاب شد. بوم ها و رنگ‌ها سفارش داده شد و با همکاران هماهنگ شد تا در روز اول اردیبهشت با رعایت فاصله اجتماعی در محل اجرای برنامه حضور پیدا کنند.
روز اجرا، برای آشنایی و راهنمایی‌های اولیه توسط یکی از هنرمندان باتجربه آموزش‌های اولیه در اختیار همکاران دوان قرار داده شد. سپس همکاران شروع به ساختن رنگ‌های دلخواه کردند و با شیوه های متفاوت رنگ ها را برروی بوم‌هایشان ریختند و هریک اثری خلق کردند. این برنامه که حدوداً 4 ساعت طول کشید، حال و هوایی متفاوت به دفتر دوان داد و توانست لحظات متفاوتی در تاریخ دوان رقم بزند.
بعد از اتمام کار تابلوها، بخش متمایزکننده و سوپرایز این روز، آغاز شد. با اتمام هر تابلو، از صاحب اثر قیمت تخمینی تابلو و سپس قیمت پیشنهادی درصورت فروش به نفع خیریه پرسیده شد. در نهایت تصمیم بر آن شد که هرکسی که بخواهد تابلوی خود را از دوان خریداری کرده و مبلغی توافقی به خیریه اهدا کند که با استقبال بی نظیری مواجه شد.
دوان همیشه بر این باور است که اگر حال خوبی داریم می‌توانیم با اشتراک گذاری آن با دیگران انرژی مثبت و حال خوبمان را دوچندان کنیم. آن روز نیز خاطره شیرین نقاشی همراه با کار خیر گروهی در ذهنمان ماندگار شد.

 

راهکارهای خلاقانه در فراز و نشیب روزهای کرونایی

دوان ایرانیان در روزهای پرچالش کرونا برای پروژه‌های تحت مدیریت خود از تلاش دست نکشیده و سعی نموده است با شرایط جامعه خود را منطبق نماید. برخی از کارهای دوان در این روزها شامل موارد زیر می باشد:

 - تور مجازی بازدید از برج‌های مسکونی رزت

از آنجا که دفاتر فروش پروژه‌ها به دلیل شرایط بحرانی شیوع ویروس کرونا امکان پذیرش حضوری از علاقمندان به سرمایه‌گذاری را ندارد و باتوجه به شرایط متلاطم اقتصادی، دفتر فروش برج های مسکونی رزت در اقدامی خلاقانه، امکان مشاوره و بازدید مجازی از پروژه را فراهم کرده است.

بدین ترتیب علاقه مندان برای استفاده از امکان تور مجازی بازدید پروژه می‌توانند با مدیر فروش پروژه ارتباط برقرار کرده و از طریق شماره همراه 09123864444 هماهنگی‌های لازم جهت بازدید و مشاوره انجام می‌شود و در تماس تصویری آنها می‌توانند از تمامی قسمت‌های پروژه و پیشرفت فیزیکی آن بازدید نمایند و همچنین در خصوص نحوه سرمایه‌گذاری و عقد قرارداد از مدیر فروش پروژه اطلاعات کسب نمایند. پکیج های طبقه بندی شده اطلاعاتی نیز برای مخاطبین ارسال می‌شود.

برج های مسکونی رزت واقع در منطقه پنج تهران، با مساحت زیربنا 65212 مترمربع در 13 طبقه طراحی شده و در مراحل پایانی ساخت قرار دارد.

رزت در این روزهای بحرانی با امکان برقراری تماس ویدیویی با مدیرفروش پروژه، فرصتی خلاقانه برای سرمایه‌گذاران را به وجود آورده است. 

 

 - اکسپو مجازی سیتادیوم

فاز اول سیتادیوم ارومیه که قرار بود در روزهای پایانی سال 98 همزمان با افتتاح هایپراستار افتتاح شود نیز به دلیل ریسک بالای تجمع افراد در برنامه افتتاحیه به تعویق افتاد. یکی از برنامه‌های خلاقانه‌ای که تیم مارکتینگ سیتادیوم برای افتتاحیه در نظر گرفته بود، برپایی یک اکسپو هنری بود که همزمان با بازدید از اکسپو، امکان خرید آثار هنرمندان نیز در آن وجود داشت.

با توجه به اتفاقات پیش آمده، سیتادیوم تصمیم گرفت در راستای تقویت روحیه جمعی این اکسپو را به صورت مجازی برگزار کند تا با انتشار لحظات زیبایی از خلق آثار هنرمندان، امید به فردایی بهتر و روزهای پساکرونا را به مخاطبین خود یادآور شود.

این اکسپو با عنوان #امید_را_انتخاب_کن به دنبال تزریق امید به جامعه بوده و دقایقی اندک از لحظات خلق یک اثر را با مخاطبین خود به اشتراک گذاشت و زیر هر ویدیو اسامی هنرمندان نوشته شد تا بدین طریق هنردوستان نیز بتوانند با هنرمندان محبوب خود ارتباط برقرار نمایند. در این کمپین که از تعطیلات نوروز 99 آغاز شد، ویدیوهایی از رقص محلی آذری، طراحی چهره، دیجیتال آرت، چرم دوزی، خطاطی، فرم نویسی، نواختن ساز و ... به اشتراک گذاشته شده است.

این اکسپو که مورد استقبال بسیاری از هنرمندان ارومیه‌ای قرار گرفت، تجربه درخشانی در کارنامه کاری تیم سیتادیوم در راستای همدلی با مردم به شمار می رود.

 

بیشتر بخوانید:

مرکز تجاری سیتادیوم ارومیه

 

 

 
هنر پل ارتباطی سیتادیوم در کمپین سوم

اجرای سومین مرحله کمپین، از مراحل سه گانه سال 98 سیتادیوم ارومیه به واسطه هنر که پلی عمیق، اندیشمندانه تر و اثرگذارتر در میان مردم است، با برگزاری برنامه های متفاوت برای اولین بار در شهر ارومیه صورت گرفت.

کمپین سوم سیتادیوم ارومیه در سال 1398


هر کمپین تبلیغاتی یک استراتژی طراحی شده خاص است که در رسانه‌ها و ابزارهای تبلیغاتی مختلف انجام می‌شود و اهداف خاصی را دنبال می‌کند. اهداف هر کمپین تبلیغاتی می‌تواند شامل افزایش آگاهی از برند، افزایش فروش و ارتباط با یک بازار خاص باشد.
برداشتن مرزهای ارتباطی با یکدیگر،استفاده از تجربیات هنرمندان با تجربه در بستری نو، معرفی هنرمندان جوان شهر در عرصه اجرا، از اهداف کمپین سوم سیتادیوم بود.

مجتمع تجاری تفریحی سیتادیوم ارومیه در شمال غربی ایران و در شهر ارومیه، مرکز استان آذربایجان‌غربی واقع شده است. این پروژه در 2 فاز در حال ساخت بوده که فاز اول آن در حال نزدیک شدن به روزهای افتتاحیه است. سیتادیوم ارومیه تا کنون کمپین های موفقی جهت برقراری ارتباط با اقشار و سنین مختلف شهر ارومیه را اجرا نموده است. افزایش و ایجاد این حس شادی و هیجان، برای فقط یک شعار نبوده، و در تفکرات و ایده های گروه مارکتینگ مجموعه تجاری تفریحی سیتادیوم توجه به این موضوع، جدی تلقی شده است. حضور، برقراری ارتباط و اجرای برنامه های اجتماعی، فرهنگی، هنری در قالب کمپین های خلاقانه قبل از افتتاحیه یک مرکز تجاری تفریحی نشانگر نگاهی نو و جدید به مخاطبان بوده که برای اولین بار در کشور اتفاق افتاده است.

 مسابقه نقاشی سیتادیوم با موضوع خانواده شاد


زمستان امسال مرحله سوم از مجموعه کمپین های سیتادیوم در دو بخش با اجرای مسابقه نقاشی و سمپوزیوم گرافیتی صورت گرفت. مسابقه نقاشی سیتادیوم با توجه به رویکرد خانواده محور بودن کانسپت سیتادیوم، با موضوع «خانواده شاد» برای کودکان 5 تا 12 ساله در اواخر پاییز در شبکه های مجازی سیتادیوم اطلاع رسانی و نتایج آن با اهدای جوایز به برندگان مسابقه در بهمن ماه اعلام شد. اهدا جوایز مسابقه در دو بخش داوری و قرعه کشی صورت پذیرفت. استقبال خانواده¬ ها و حضور تعداد زیادی از کودکان ارومیه ای در این مسابقه نشان از موفقیت کمپین گروه مارکتینگ سیتادیوم بود.

فستیوال نقاشی دیواری سیتادیوم ارومیه

مرکز تجاری تفریحی سیتادیوم سمپوزیوم گرافیتی (فستیوال نقاشی دیواری) را زمستان امسال در شهر ارومیه  برگزار کرد. گرافیتی یا نقاشی دیواری به آن دسته از دیوارنوشته ها یا نقاشی هایی گفته می شود که با انگیزه ای شخصی روی در و دیوار شهر ها و اماکن عمومی کشیده می شود. هدف از برگزاری این فستیوال، ایجاد روحیه همبستگی و امید، کشف ظرفیت های هنری و توسعه جریانی است مفید و موثر برای هنرهای اجرایی و هنرمندان شهر ارومیه بود. گروه مارکتینگ سیتادیوم ارومیه با توجه به شرایط موجود جهت اجرای یک کمپین اجتماعی در راستای ایجاد انگیزه و روحیه بخشی به مردم اقدام نمود. سمپوزیوم گرافیتی با عنوان "#امید_را_انتخاب_کن! هنرمندان شهر را به تقویت حس امیدواری دعوت نمود.

 

براساس مفهوم بازاریابی اجتماعی، مدیران بازاریابی سازمان ها و شرکت های بزرگ در تعیین خط و مشی های بازاریابی خود عوامل مهمی نظیر منافع شرکت، خواسته های مصرف کننده و منافع جامعه را مشترکاً مدنظر قرار می دهند.
این سمپوزیوم در  تاریخ10 اسفندماه98 با حضور جمعی از هنرجویان و هنرمندان در زمینه گرافیتی و نقاشی دیواری و با حضور هنرمندان سرشناس ارومیه ای به عنوان داور این مسابقه برگزار شد. جوایز نقدی این بخش به سه اثر منتخب داوری اهدا گردید. مجموعه سیتادیوم از تمامی داوران و شرکت کنندگان برنامه تقدیر نمود و گواهینامه حضور در سمپوزیوم نقاشی دیواری به همراه هدایا به شرکت کنندگان اهدا شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 
در بازارهای شهر تاریخی اصفهان چه می گذرد؟

شرکت دوان ایرانیان به عنوان اولین شرکت مهندسی فروش و بازاریابی املاک و مستغلات در ایران، تیم تحقیقات بازار خود را جهت ارائه مطالعات فرصت به کارفرما روانه شهر تاریخی و زیبای اصفهان نمود.


تحقیقات بازار جز جدایی ناپذیر و یکی از مهم ترین بخش های مارکتینگ یا همان بازاریابی است.


Market Researchیا همان تحقیقات بازار یکی از بخش های استراتژیک در پروژه های مطالعات فرصت شرکت دوان ایرانیان است. تیم تحقیقات بازار دوان که از متخصصین در بخش های مختلف املاک و مستغلات تشکیل شده است با آگاهی بر وضعیت موجود و ارزیابی دقیق نیاز بازار، جنبه روانشناختی مخاطبان بازار هدف، تحلیل قیمت های بازار، شناخت کامل رقبا در حوزه های مربوط مطالعات خود را انجام می­دهد.


شرکت دوان ایرانیان اقدامات خود را در دو بخش مطالعاتی تحلیل اطلاعات مربوط به بازار و مشتریان و تحلیل رقبا مطالعات بازار به عنوان سند پشتیان سناریوهای پیشنهادی و کلید موفقیت به کارفرمایان خود ارائه می نماید.
 

تحقیقات بازار در اصفهان


اصفهان، سومین شهر بزرگ ایران و سومین شهر پرجمعیت ایران پس از تهران و مشهد است.کلان شهر اصفهان، به عنوان شهری که دارای تاریخ و فرهنگ غنی است، پتانسیل میزبانی از رویدادها در مقیاس های مختلف محلی تا بین المللی را دارد. این شهر می تواند از فرصت برگزاری رویدادها برای جذب گردشگر، توسعه ی اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی خود استفاده کند. انجام تحقیقات بازار کلانشهر اصفهان با رویکرد شناخت مراکز و هسته های تجاری، راسته­ های تجاری و مراکز خرید موجود و در حال ساخت از تازه ترین دستاوردهای شرکت دوان است. از نکات مهم این بخش به روز رسانی نمودن قیمت­ها و ساخت و سازهای جدید در مطالعات بازار بوده که دید جامعی از شرایط و عوامل موثر در بازار را در اختیار متخصصین در بخش سناریوپردازی قرار می­دهد. پس از جمع آوری اطلاعات از نگاه متخصصین بازاریابی و تحلیل اطلاعات، در صورت لزوم جهت شناخت بهتر گروه مخاطب به نظرسنجی و مصاحبه های متعدد در میان مخاطبین و متخصصین می­پردازد. یکی از مهمترین اقدامات در این بخش از مطالعات، تحلیل اطلاعات بوده که با متدهای جدید و به روز صورت می گیرد.
 
 
 

صفحه1 از25