چرم مشهد و پریما پلاس به جمع خانواده سیتادیوم در شهر ارومیه پیوستند. چیدمان صنوف از مهمترین بخش های اعتباربخشی به مراکز خرید و ضامن موفقیت این مراکز است. انتخاب درست در نوع برند و جانمایی آنها در کنار یکدیگر از جمله مهمترین وظایف مدیریت بهره برداری در مرکز خرید سیتادیوم است که با هدف نزدیک تر شدن هرچه بیشتر فضای مرکز خرید با سلایق و خواسته های مخاطبان مورد نظر پروژه صورت می گیرد.

از آنجایی که امروزه چیدمان صنوف و انتخاب برندها در مراکز موفق خرید دنیا اهمیت ویژه ای دارد، حضور شرکت خبره و با تجربه در زمینه بهره برداری مراکز خرید از همان گام نخست توسعه پروژه سیتادیوم سبب شده است تا از میان برندهای متقاضی در این مجموعه، برندهایی با نظارت دقیق و هوشمندانه مدیریت بهره برداری انتخاب شوند. شرکت اشل به عنوان بهره بردار با سابقه 10 ساله و تجربه منحصر به فرد و بین المللی از ابتدای ساخت پروژه در کنار تیم مدیریت توسعه قرار دارد.

سیتادیوم فضایی است برای گردهمایی بهترین ها؛ که از صاحبین بهترین برندهای ایرانی، دعوت کرده است تا در مرکز خرید سیتادیوم ارومیه حضور پیدا کنند. پس از برگزاری جلسات بازدید و مذاکرات با حضور مدیریت توسعه و مدیریت بهره برداری پروژه و نگاه توسعه محور مدیران ارشد مجموعه، برند پوشاک چرم مشهد و برند پریما پلاس در سیتادیوم ارومیه حضور می یابند. مراکز خرید متفاوت ممکن است ترکیب های متفاوتی داشته باشند که این تفاوت ها ناشی از مطالعات مردم شناسی، اهداف توسعه مرکز خرید، موقعیت پروژه و رفتار مصرف کننده است. گرایش های مختلف بازار در بازه های زمانی مختلف باید مد نظر قرار گیرد و در صورتی که این موضوع نادیده انگاشته شود، ممکن است از استقبال مرکز خرید کاسته شود.

برند چرم مشهد یکی از معتبرترین برندهای چرم کشور در سال 1375 در شهرک صنعتی چرم شهر مشهد با هدف حذف و ارتقا ارزش افزوده صنعت چرم و محصولات چرمی، ایجاد اشتغال در داخل کشور، عرضه مستقیم کلیه محصولات چرمی و صادرات تاسیس گردیده است که به تولید انواع البسه، کیف و دستکش با اشتغالزایی 1013 نفر نیروی کار هر روز در حال پیشرفت است.

طبق نتایج یک پژوهش در رابطه با وضعیت مراکز خرید، بخش مربوط به غذا و نوشیدنی F & B (Food and beverage) جزئی از جدیدترین تمایلات مردم شده اند. شرکت دوان ایرانیان به عنوان مدیریت توسعه پروژه سیتادیوم با نگاهی عمیق به نتایج بدست آمده از آخرین تحقیقات روز دنیا درباره نقاط قوت و ضعف مراکز خرید موفق، و در نظر گرفتن نتایج بدست آمده از تحقیقات بازار از شهر ارومیه همواره در تلاش است تا در مسیر توسعه برند سیتادیوم پیشرو باشد.

برند پریما پلاس یکی از زیر مجموعه های محصولات بستنی کارخانجات میهن است که در سا­ل های اخیر به بازار عرضه شده است. بستنی میهن در سال 2016 رتبه دهم در نشریه بین المللی فوربز که معتبرترین مجله اقتصادی دنیاست، را در کنار برندهای معروف بستنی در جهان بدست آورده است. برند پریما به تازگی برای مراکز خرید کانسپت جدیدی با عنوان پریما پلاس را عرضه نموده است. یکی از هیجان انگیزترین خوراکی هایی که به هنگام خرید توسط خریداران مصرف می شود بستنی است و پریما پلاس با ایجاد شفافیت در روند تولید و تزیین بستنی ها، صحنه های رنگارنگ و هیجان انگیزی در ذهن مخاطبان به جا می گذارد. همچنین این کانسپت با نظر گرفتن تمامی سلیقه ها در انتخاب طعم ها و رنگ های مختلف کاربران در مراکز خرید را همراه با تفریح به سفارش بستنی مورد علاقه شان دعوت می کند تا جایی که برای خرید این بستنی مشتریان در صف طولانی به انتظار می ایستند. خریداران در سه مرحله می توانند بستنی مورد علاقه خود را با سلیقه خود تهیه و به تماشای مراحل تولید آن بپردازند. مرحله اول پایه اصلی چوبی بستنی، مرحله بعدی روکش بستنی و در مرحله آخر از بین تاپینگ های هیجان انگیز سه مدل می توانند انتخاب کنند. اولین حضور برند پریما پلاس در مرکز خرید کوروش تهران با استقبال بی نظیری مواجه شده است.

 

 

 

 

www.citadium.ir

 

 

شرکت دوان ایرانیان The One Iranian، در جایگاه مدیر توسعه پروژه فاخر مراکز خرید زنجیره ای سیتادیوم و طی برگزاری جلسات کارگروه تخصصی در راستای ارتقا کیفیت برند سیتادیوم، ایده جدید خود را در سیتادیوم رشت رونمایی خواهد نمود. برای اولین بار در ایران کانسپت فضای شبیه ساز بازار های سنتی گیلان در یک مجتمع تجاری در نظر گرفته شد. هدف از اجرای این طرح  احیای سنت ها و فرهنگ های بومی منطقه در کنار توزیع، طبخ و ارائه محصولات محلی به صورت روزانه و تازه می باشد.

از اقدامات هوشمندانه تیم مدیریت توسعه برند سیتادیوم، برگزاری جلسات کارگروه های حرفه ای به طور منظم، جهت پیشبرد اهداف عملیاتی در افزایش محبوبیت مراکز خرید زنجیره ای سیتادیوم است که امروزه به صورت حلقه ای گم شده در ساخت و بهره برداری مراکز خرید در حال ساخت تلقی می شود. شرکت دوان ایرانیان به عنوان تیم مدیریت توسعه پروژه سیتادیوم رشت با تلاش مستمربالغ بر یک سال، در زمینه اجرا، طراحی، خلق کانسپت های جدید، و پرورش ایده نو و با در نظر داشتن استانداردهای بین المللی  در مراکز خرید موفق دنیا گامی بلند در جهت پیشبرد عملیات ساخت و طراحی مرکز خرید سیتادیوم برداشته است.

در ابتدا شرکت دوان کانسپت طراحی  و معماری پروژه مرکز خرید تجاری تفریحی سیتادیوم رشت به گروه بین المللی یاپ (YAP) سپرده بود. گروه یونانی معماری و شهرسازی  Yorgos Andreadis and Partners از سال 1992 فعالیت خود را در زمینه طراحی و معماری آغاز کرده است. این شرکت در زمینه های مختلفی همچون پروژه های عظیم مسکونی، ساختمان های تجاری، طراحی فضاهای شهری، ساختمان ها و برجهای اداری و ... در یونان، پاریس، امارات متحده عربی و ... فعالیت داشته است و تاکنون موفق به کسب جوایز گوناگونی در زمینه های تکنولوژی ساخت، نوآوری در طراحی، مطالعات معماری و .. شده است. شرکت دوان ایرانیان همکاری خود را با این شرکت و باتوجه به توانمندی بالای YAP در طراحی ساختمان ها و مجتمع های اداری، تفریحی و تجاری بر طبق استانداردهای روز دنیا، توجه به زیرساخت­های مراکز خرید مدرن و موفق در دنیا، شناخت مشاعات و کاربری­های هم افزا از سال ها قبل آغاز نموده است. اما با توجه نتایج بدست آمده از مطالعات بازار که تیم خبره و کارشناسان تحقیقات بازار شرکت دوان، علاقه مردم شهر رشت، کاربری های مورد نیاز جمعیت ساکن و گردشگران، کمبودهایی در بخش سرانه برخی کاربری­های فرهنگی اجتماعی دارد. در پی بررسی اطلاعات بدست آمده و برگزاری جلسات متعدد کارگروه به همراه تیم معماران و متخصصین گروه سیتادیوم با مدیریت توسعه شرکت دوان ایرانیان علاوه بر اضافه نمودن پردیس سینمایی به مجموعه تجاری تفریحی سیتادیوم رشت،کانسپت نوآورانه­ ای به نام ETHNIK HALL  خلق گردید. این کانسپت با نگاه به مجموعه بازار سنتی رشت و حال و هوای آن در قالبی مدرن به فراخور تامین انتظارات نسل­های جدید و گردشگران و توجه به استانداردهای بین المللی طراحی شده است. از نگاه تیم توسعه سیتادیوم رشت توجه به فرهنگ زندگی روزمره مردم رشت در میان بازارچه­های محلی، دستفروشان با محصولات ارگانیک از روستاهای اطراف شهر، عطر و بوی مواد اولیه تازه همچون بازار سبزیجات تازه محلی، ماهی فروشان، تنوع رنگ ها و آواهای زیبا با لهجه شیرین شمالی و در نظر گرفتن فضایی درخور سنت ها و آداب و رسوم شهر رشت در مجموعه ای مدرن لازم و ضروری بوده است.

Ethnic hall فضایی است که مخاطبین می­توانند به صورت همزمان با خرید مواد اولیه تازه و ارگانیک با کیفیت مرغوب، به طبخ و سرو غذاهای محلی با محصولات خریداری شده در رستوران و کافه های این مجموعه بپردازند. در این مجموعه مشتریان می­توانند روند جذاب خرید از مرحله انتخاب مواد اولیه تازه و ارگانیک تا سرو غذا را با کیفیت و شفافیت بیشتری به همراه چاشنی هیجان انگیز مراحل طبخ غذا توسط سرآشپزهای حرفه ای بومی را مشاهده نمایند.این موضوع ایده ای خلاقانه است که می تواند برای مشتری همراه با تفریح باشد.  

بازارهای سنتی شمال ایران سابقه ای دیرینه دارند. در گذشته، در مناطقی که تعدادی روستای آباد وجود داشت، در زمان های مشخصی یک بازارچه به صورت دائمی، هفتگی یا روزانه در هر یک از این روستا ها برگزار می شد و اهالی روستا کالا های قابل فروش خود را به بازار می بردند و کالاهایی را که نیاز داشتند، از سایر فروشندگان می خریدند. در دهه های گذشته تحولات بسیاری صورت گرفته است که روی شیوه سکونت مردم روستا، خرید و فروش و تجارتشان تاثیر گذاشته است، اما بازارهای سنتی شمال، رونق و اعتبار خود را حفظ کرده اند و همواره مورد توجه ساکنان این شهر ها و همان طور سایر گردشگرانی که به این مناطق سفر می کنند، بوده اند. احتمال کمی وجود دارد که کسی به شهرهای شمالی ایران سفر کند ولی به بازارهای سنتی و محلی موجود در آن ها سر نزنند. این بازارچه ها حال و هوای بسیار جالبی دارند که مشابه آن را در بازار های سایر مناطق کشور، نمی توان دید. این بازار های سنتی و بومی آن قدر تماشایی و بی نظیر هستند که می توان آن ها را جزء جاذبه های دیدنی این مناطق به شمار آورد.

بازارهای سنتی شمال ایران، همانند یک نمایشگاه بزرگ هستند که محلی برای داد و ستد و خرید و فروش محصولات بومی و صنایع دستی مردمان روستا به شمار می روند. تولیدات بومی روستاییان، معمولا شامل محصولات کشاورزی است و در زمانهایی که کشاورزی رونق داشته باشد، به همان نسبت، کالاهایی که در بازارها عرضه می شود، متنوع تر خواهد بود. هرکدام از بازارهای سنتی و محلی، آداب و رسوم و قوانین مخصوص به خود را دارند که ریشه در عادت ها و باور های فرهنگی و مذهبی مردم آن منطقه دارد. این بازارها به صورت دائمی، هفتگی، و فصلی برگزار می شود و دلیل تمایز این بازارها از بازار های مرکزی ایران، نوع کالاهایی است که به دست خود اهالی روستا و با بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه تولید می­ شود و بخاطر حذف دلالان و واسطه­ ها، با قیمت مناسبی در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

پروژه سیتادیوم رشت در زمینی به مساحت 51306 مترمربع واقع شده است. این مرکز خرید مدرن در چهار طبقه با زیر بنای کل حدود 110 هزار مترمربع توسط گروه مشاورین معماری YAP، از معروف ترین طراحان تجاری اروپایی، با همکاری مشاور طراحی بن سار به سرپرستی مهندس مجیدی از بنام ترین و زبده ترین معماران ایرانی طراحی شده است. رعایت استانداردهای دقیق طراحی برای یک مرکز خرید، از جمله ویژگی های منحصربفرد سیتادیوم است که قطعا سبب جذب گروه مخاطب بالایی خواهد شد.

http://citadium.ir/Project.aspx?l=1&Id=37

اعضای شرکت دوان ایرانیان از کارخانه نوآوری آزادی بازدید کرند.

شرکت دوان ایرانیان به عنوان نخستین شرکت مهندسی بازاریابی و فروش در صنعت ساختمان در جایگاه مشاور توسعه و برندینگ ساختمان همواره در جهت انتقال ایده های نوین مفاهیم ساختمانی فعالیت می کند و خصوصا در سال های اخیر در خصوص خلق فضاهای نوین در برج های اداری قدم های حائز اهمیتی برداشته است.
یکی از اتفاقات خوبی که به تازگی در حال رخ دادن است، ایجاد کارخانه های نوآوری جهت حمایت و پیشرفت استارت آپ ها است. کارخانه‌های نوآوری محل تجمع شرکت های نوپا یا همان استارتاپ ها هستند و خدمات مورد نیاز و مرتبط با آنها نیز بصورت متمرکز در کنار آنها فراهم می‌شود. قرار است در محیط کارخانه‌ها نوآوری بجوشد و راهکارهای جدید برای حل مسائل موجود ارائه شود.
کارخانه نوآوری آزادی، با ایده ساخت بزرگ‌ترین زیرساخت برای سرویس‌دهی به استارتاپ‌ها در مساحت ۱۸ هزار و 500 متر مربع در غرب تهران راه اندازی شده است. کارخانه نوآوری آزادی، کارخانه متروکه الکترود سازی بوده که توسط دولت بازسازی و توسط بخش خصوصی برای حضور استارتاپ ها سرمایه گذاری شده است.
مهندس بشیر انیسی مدیرعامل شرکت دوان ایرانیان و دبیر اسبق کانون کارآفرینی، به همراه مهندس پژمان طیار، مدیرعامل شرکت اشل به عنوان مشاورین و نخبگان بازار املاک و مستغلات از کارخانه نوآوری آزادی که بستری نو جهت خلق ایده های نوین بوده، بازدید کردند. شرکت دوان ایرانیان با انجام مطالعات فرصت های بسیاری در زمینه دفاتر و ساختمان های اداری، این بازدید را با هدف ارائه مشاوره و همچنین انتقال ایده های جدید و بازدید از نمونه عملی این کانسپت ها برگزار نموده است. ارتباط با صاحبین فکر و ایده و کانسپت های نوین و خلاقانه در ایران سبب مشاوره و راهنمایی بهتر کارفرمایان در ساخت فضاهای جدید اداری خواهد بود.
امروزه شرکت ها در حال فاصله گرفتن از چیدمان و سبک قدیمی و رایج دفاتر اداری هستند و به دنبال نسل جدیدی از فضاهای کاری می باشند. به لحاظ چیدمان فضایی کارخانه نوآوری آزادی با فضایی بازتر از فضاهای قدیمی ادارات، توانسته است برای نوآوران محیطی را فراهم نماید تا تیم های استارت آپی، فضاهای اشتراکی بیشتری داشته و از این طریق آنها بتوانند بیشتر به صورت گروهی و تیمی با یکدیگر کار کنند و ایده هایشان را به اشتراک بگذارند. فضاهای باز کار به خلاقیت و نوآوری کمک میکنند تا کارمندان با سرعتی بالاتر و به صورت کارآمدتری عمل کنند و اعتقاد صاحبنظران بر این است اگر خواستار به اشتراک گذاشته شدن دانش در سطحی گسترده هستید مجبورید تا مرزهای فیزیکی همکاری را از بین ببرید. امروزه دفاتر کاری جدید با این مفهوم تبدیل به مکانهایی پر انرژی، غیررسمی و شفاف شده اند و دوره محیط های خشک با مرزهایی سخت از افراد، گروهها و اطلاعات را پشت سر گذاشته اند. امروزه تقسیم بندی دفتر تنها به اتاق های کارمندان، اتاق های مدیران، اتاق جلسات و غیره در بسیاری از نقاط جهان تقریبا مفهومی کاملا غیرکارآمد تلقی می شود.

 

 

جین وست در جمع خانواده سیتادیوم ارومیه

روز 27 شهریورماه، قرارداد همکاری جین وست و سیتادیوم ارومیه امضا شد. این قرارداد در پی تفاهم نامه اجاره واحدهای تجاری مرکز خرید سیتادیوم ارومیه در تیرماه 1397 صورت گرفته است. جین وست Jeans West پس از امکان سنجی حضور در شهر ارومیه و بررسی ویژگی های کیفی پروژه سیتادیوم ارومیه، به عنوان یکی از برندهای معتبر پوشاک برای حضور در فاز A توسعه این پروژه همکاری خود را با سیتادیوم آغاز نموده است. جین وست Jeans West یک خرده فروش (Retailer) در بخش مد و پوشاک با سبک Casual است که در سال 2008 برای اولین بار فعالیت خود را در ایران آغار نموده و اکنون با تعداد 31 شعبه در سرتاسر ایران یکی از پرطرفدار ترین برندهای پوشاک در ایران محسوب می گردد.

مجتمع تجاری تفریحی سیتادیوم ارومیه در زمینی به مساحت 53500 مترمربع در دو فاز A و B توسعه و بهره برداری خواهد یافت. فاز نخست این مجتمع با حضور هایپراستار در پاییز 1398 افتتاح خواهد شد. شرکت دوان ایرانیان به عنوان مشاور استراتژیک توسعه  و بازاریابی این مجتمع، همواره همکاری با بهترین های صنعت ساختمان را در پیش گرفته است. همکاری با شرکت اشل شرکت خبره زمینه بهره برداری، به عنوان مدیریت بهره برداری سیتادیوم، تاییدی بر این موضوع است. همچنین استانداردهای بالای پروژه در مقیاس بین المللی و علاقه مندی برندهای معتبر همچون هایپراستار و جین وست تاییدی بر ظرفیت های بالای این پروژه است.

 
حضور فعال سیتادیوم در جشنواره های بومی ارومیه

در ادامه فعالیت های کمپین تبلیغاتی پروژه سیتادیوم ارومیه و در راستای معرفی برند سیتادیوم، تیم پارکورکاران سیتادیوم با اجرایی پرشور در جشنواره تابستانه ایران زمین در دهکده ساحلی چی چست ارومیه، لحظات شاد و بیادماندنی را در کنار خانواده های  ارومیه ای رقم زدند.

سیتادیوم با توجه به مسئولیت اجتماعی خود با حمایت ویژه از یک تیم پر انرژی و خودساخته پارکور در این جشنواره شرکت کرد. این برنامه که با استقبال بازدیدکنندگان این جشنواره روبرو شد با هدف آشنایی مخاطبین با مجتمع تجاری و تفریحی سیتادیوم ارومیه صورت گرفته است.

شرکت دوان ایرانیان به عنوان مشاور استراتژیک توسعه بازاریابی و فروش سیتادیوم باتوجه به سیاست های تعیین شده توسط کارگروه تخصصی کمپین تبلیغاتی سیتادیوم ارومیه مبنی بر خلق برنامه های تبلیغاتی خلاقانه و بازاریابی پارتیزانی، این بار نیز همچون اولین رونمایی از برند سیتادیوم در مسابقات لیگ جهانی والیبال به میزبانی ارومیه، دومین برنامه تبلیغاتی این مجتمع را نیز در کنار مردم و با همراهی مردم پرشور ارومیه برگزار نمود. این برنامه هیجان انگیز در جشنواره ای که در آن به معرفی آداب و رسوم و صنایع دستی بومی آذربایجان غربی پرداخته می شد، با همراهی مردم پرشور و با نشاط ارومیه برگزار شد.

کارگروه تخصصی کمپین تبلیغاتی ارومیه تاکنون تمامی برنامه های تبلیغاتی سیتادیوم را با محوریت خانواده برگزار نموده است. این کارگروه معتقد است خانواده مخاطب اصلی و توجه به رفاه خانواده ها، سنت ها و فرهنگ غنی مردم ارومیه مهم ترین اولویت این کمپین می باشند و بر همین اساس تاکنون هیچ برنامه تبلیغاتی را با محوریت واگذاری واحدها، پیگیری ننموده است.

 
 
طرح نهایی فضای داخلی سیتادیوم رشت

پس از برگزاری جلسات هفتگی همفکری پروژه سیتادیوم رشت به مدت 3ماه و با استناد به نتایج بررسی های صورت گرفته در زمینه سرانه ها و کمبود کاربری های مورد نیاز شهری، تحقیقات بازار و مطالعات میدانی، مصاحبه های گسترده با گروه ها و سنین مختلف جمعیتی، مطالعات مردم شناسی شهر رشت با هدف شناخت علاقه و سلیقه افراد بومی منطقه، طرح نهایی فضای داخلی سیتادیوم رشت از بین 3 طرح پیشنهادی انتخاب و اجرای آن در دستور کار قرار گرفت.

طراحی اولیه سیتادیوم رشت در ابتدا با همکاری یک شرکت معماری بین المللی تهیه شده بود اما با توجه به هدف احداث سیتادیوم مبنی بر ایجاد یک مرکز تجاری متناسب با ویژگی های منطقه و درخور شان مردم بومی همچنین ایجاد رضایت و رفاه آن ها به واسطه رفع نیازها و کمبود های شهری، تیم توسعه پروژه تصمیم به ادامه کار طراحی و معماری پروژه با یک تیم معتبر و به نام داخلی گرفت و همکاری با شرکت بن سار به سرپرستی مهندس محمد مجیدی آغاز شد. در طول مدت این همکاری و پس از بررسی های کارشناسی 3طرح پیشنهادی، طرح نهایی که در آن علاوه بر فضای تجاری و تفریحی بخش عمده ای از فضا به کاربری های فرهنگی و ورزشی از جمله سینما، تئاتر، گالری های مجهز، سالن های ورزشی، درمانی و بهداشتی اختصاص داده شده بود، انتخاب شد. همچنین برای اولین بار در ایران کانسپت فضای شبیه ساز بازار های سنتی گیلان در یک مجتمع تجاری در نظر گرفته شد. هدف از اجرای این طرح  احیای سنت ها و فرهنگ های بومی منطقه در کنار توزیع، طبخ و ارائه محصولات محلی به صورت روزانه و تازه می باشد.

 

شرکت دوان ایرانیان به عنوان مشاور استراتژیک توسعه، بازاریابی و فروش پروژه سیتادیوم ارومیه، پس از برگزاری چندین مرحله جلسات همفکری در کارگروه تخصصی کمپین تبلیغاتی سیتادیوم ارومیه، همچنین پس از بررسی های میدانی و با بهره مندی از تجربیات صاحب نظران، اولین گام از کمپین اطلاع رسانی پروژه سیتادیوم ارومیه را آغاز نموده است.


این کمپین همزمان با آغاز شمارش معکوس زمان افتتاح فاز اول سیتادیوم ارومیه که با حضور هایپراستار به عنوان معتبرترین برند خرده فروشی ایران همراه خواهد بود، از ابتدای مردادماه آغاز شده است. این مرحله ازکمپین در راستای معرفی برند سیتادیوم همچنین بیان ویژگی های خاص این مجتمع تجاری تفریحی زنجیره ای در شبکه های اجتماعی مجازی و در مجلات تخصصی و مجلات و روزنامه های محلی در حال انجام است. پس از دریافت بازخوردها و بررسی ابعاد گوناگون مرحله اول کمپین، مرحله بعدی همزمان با ادامه فعالیت در ابزارهای تبلیغاتی مرحله اول، با تبلیغات محیطی در سطح شهر ارومیه ادامه خواهد یافت.


پروژه سیتادیوم ارومیه اولین و بزرگترین مرکز تجاری، تفریحی غرب ایران با وسعت 53500 مترمربع در 2 فاز در خیابان سعدی 2 ارومیه درحال ساخت است. فاز نخست از این پروژه در آبان ماه 1398 با حضور هایپراستار افتتاح خواهد شد.

 

 

تیم تحقیقات بازار شرکت دوان ایرانیان جهت بررسی و شناخت دقیقتر بازار و مخاطبین پروژه فاخر سیتادیوم روانه ارومیه شدند. شهر ارومیه دهمین شهر پرجمعیت ایران و دومین شهر پرجمعیت منطقه شمال غرب ایران است که در استان آذربایجان غربی واقع شده است.

 تحقیقات بازاریابی فرایندی است که سازمان را به بازار هدف از طریق جمع‌آوری اطلاعات مرتبط می‌کند. اطلاعات حاصله از تحقیقات بازار در کنار تجربه و دانش مدیران راهبردی، راهنمای آن‌ها در انتخاب تصمیم‌های درست به‌شمار می‌آید .تحقیقات بازاریابی نخستین گام در راه شناختن خریداران و تحلیل رقبا است و در نتیجه زیربنای مدیریت سازمان‌هایی است که برنامه کار خود را با توجه به نیازها و خواسته‌های مشتریان تنظیم می‌کند.

شرکت دوان ایرانیان به عنوان نخستین شرکت مهندسی بازاریابی و فروش در صنعت ساختمان خدمات ارزنده و قابل توجهی در زمینه مطالعات فرصت، تحقیقات بازار و برندینگ پروژه های ساختمانی ارائه داده است. وجود تیم حرفه ای و با تجربه بازاریابی در دوان ایرانیان، تضمینی برای موفقیت در تمامی پروژه ها است. فرآیند تحقیقات بازار وسیع و دقیق در شهر ارومیه ابتدا با مطالعه و جمع آوری اطلاعات اسناد فرادست و طرح های شهری، تاریخچه شهر، بررسی ابعاد اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی وسیاسی و سپس مطالعات دقیق و جامع میدانی صورت گرفته است.

مجموعه مال های زنجیره ای سیتادیوم با هدف ایجاد حسی خوب و تجربه ای مدرن و تازه از خرید توام با تفریح و حضور در فضایی سرزنده برای حضور خانواده ها در شهرهای بزرگ ایران ساخته می شوند و اولین شعبه از این مجموعه در شهر ارومیه قرار دارد.

در روند تحقیقات بازار شهر ارومیه شناسایی راسته های تجاری، بررسی میزان قیمت کاربری های تجاری مسکونی محلات و خیابان های اصلی شهر، شناسایی مکان های تفریحی و گردشی، نوع فرهنگ و آداب و رسوم شهر و نحوه معیشت آن ها در نظر گرفته شده است. تیم خبره تحقیقات بازار شرکت دوان همواره سعی نموده تا با شناخت رقبا و میزان محبوبیت هر یک درسطح شهر بتواند شاخص های مهم بازار عرضه و تقاضا را به جهت رونق و مطلوبیت هر چه بهتر مجموعه پروژه سیتادیوم بدست آورد.

www.citadium.ir

 

جلسه هیات امناء کارآفرینی استان تهران با حضور جناب آقای محمد امامی امین معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران (به عنوان رئیس هیأت امناء)، سرکار خانم مهندس رضایی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران (به عنوان دبیر هیأت امناء)، و برخی از نمایندگان دستگاه های اجرایی استان تهران در محل استانداری تهران برگزار گردید.

در انتخاباتی که جهت تعیین رئیس و دبیر جدید کانون کار آفرینی استان تهران برگزار شده بود، جناب آقای امیر حسین شقاقی (مدیر عامل شرکت شیرین نوین) به سمت رئیس و جناب آقای مجید سیاری (مدیر عامل موسسه آموزش عالی ماهان) به سمت دبیر کانون کارآفرینی استان تهران به مدت 2 سال انتخاب شدند.

در ابتدای این جلسه آقای مجید سیاری رئیس سابق کانون کارآفرینی استان تهران، گزارشی از عملکرد دوره قبلی این کانون به اعضا و حضار ارائه نمود، در ادامه در احکامی با نیابت از طرف دکتر محسنی بندپی استاندار محترم تهران، توسط دکتر امامی امین معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران و رئیس هیات امناء کانون مذکور از زحمات جناب اقای بشیر انیسی دبیر اسبق کانون و جناب اقای مجید سیاری رئیس سابق کانون تقدیر به عمل آمد و احکام منتخبین دوره 2 ساله پیش رو به آن ها اعطا گردید.

مهندس بشیر انیسی مدیرعامل شرکت دوان ایرانیان و دبیر اسبق کانون کارآفرینی در پیامی ضمن تبریک به منتخبین هدایت دوره جدید کانون کارآفرینی بیان داشتند:

امروز بار سنگيني از دوشم برداشته شد و با كمال افتخار و مسرت اين مسئوليت با انتخابات هيئت امناي كانون، به دوست ارجمندم جناب آقاي دكتر مجيد سياري واگذار شد. بسيار خرسندم از اينكه انساني توانمند و شكيبا با مناعت طبعي مثال زدني با برعهده داشتن منصبي بزرگتر و بالاتر در سطح كشور به عنوان رئيس و دبير اين تشكل، كانون كارآفرينان كشوري، به عنوان دبير در سطح استان تهران نيز قبول مسئوليت كردند و با اكثريت آراء اعضاي محترم هيئت امناي كانون براي اين منصب انتخاب شدند.
همچنين انتخاب دوست و برادر ارجمندم جناب آقاي اميرحسين شقاقي كارآفرين برتر و مالك برند شيرين نوين به عنوان رئيس كانون كار آفرينان نشان از تحقق آرمان هاي مجموعه و پيشرفت و به ثمر نشستن برنامه هاي طرح ريزي شده جهت نيل به اهداف والاي كانون دارد، توفيق روزافزون براي ايشان و ساير اعضاي محترم كانون خواستارم، اعضاي محترم كانون حضور اين دو عزيز را مايه مباهات و دلگرمي خود مي دانند.
براي من افتخار بزرگي است كه نتيجه بيش از ١١ سال تلاش مستمر خود و همكارانم را در كارگروه كارآفريني با به ثمر نشستن اين نهال و تشكيل كانون كارآفرينان شاهد هستم. امید است شاهد رشد روحیه کارآفرینی در بستر این کانون در کشور عزیزمان باشیم.


به اميد ايراني آباد به همت و تلاش يكايك ايرانيان سرفراز

 

 

صفحه1 از24