همگام با سیتادیوم

از اقدامات هوشمندانه تیم مدیریت توسعه برند سیتادیوم، برگزاری جلسات کارگروه های حرفه ای به طور منظم، جهت پیشبرد اهداف عملیاتی در افزایش محبوبیت مراکز خرید زنجیره ای سیتادیوم است که امروزه به صورت حلقه ای گم شده در ساخت و بهره برداری مراکز خرید در حال ساخت تلقی می شود. این جلسات که به صورت هفتگی با حضور سازندگان، سرمایه گذاران، مدیران توسعه، مدیران بهره برداری و گروه طراحی و معماری در دفتر مرکزی شرکت دوان ایرانیان برگزار می شود با محوریت ارتقاء سطح کیفیت در بخش های مختلف خدماتی و ساختمانی، رسیدن به اهداف متصور در برند و پیشبرد روند اجرایی پروژه است.


از موارد مطروحه در این جلسات می توان به موارد زیر اشاره کرد:
از چالش های این جلسات می توان به کاهش مساحت مفید تجاری و افزایش فضاهای اشتراکی و مشاعات اشاره نمود که این موضوع با طرح های بی نظیر گروه بهره بردار با رویکرد ساخت فضاهای اجتماعی و تفریحی مناسب با حضور خانواده ها توجیه پذیر شده است. تیم مدیریتی مجموعه با تجربه موفق در مدیریت مراکز خرید بین المللی به خوبی با نیازهای مخاطبان خود آشنا بوده و برای هم راستا شدن نیازهای بازار در بحث طراحی مجموعه ها پیشنهادات سازنده ای در جلسات مذکور مطرح می نماید.
اعضای تحقیقات بازار شرکت دوان ایرانیان با طبقه بندی موضوعات اجتماعی – فرهنگی شهرها از جمله آداب و رسوم، آیین و فرهنگ مردم شهرهای میزبان شعب سیتادیوم با گروه معمار مجموعه همفکری می نمایند. این پیشنهادات در راستای افزودن کاربری های مکمل فضای تجاری با نگاه به نیازهای شهر و تطابق با استراتژی های برند سیتادیوم مطرح می شود.
در این جلسات همزمان با روند ساخت، پیمانکاران مسائل و مشکلات پروژه از قبیل انتخاب بهترین متریال های موجود در بازار را مطرح و با اخذ خرد جمعی گروه، بهترین راه حل ها و نظرات فنی کارشناسان ارائه می شود. همچنین جهت ارتقاء کیفیت ساخت و رعایت شاخص های ایمنی و امنیت در ساخت همانند مباحث اطفاء حریق و آتش سوزی، مقاوم سازی در برابر زلزله و ... مشاوران خارج از گروه در هر جلسه برای شعب سیتادیوم در هر شهر راهنمایی های لازم را ارائه می نمایند.
با توجه به استراتژی های تیم مدیریت توسعه و انکر محور بودن مراکز خرید سیتادیوم، حضور مدیران برند هایپر استار به عنوان انکر اصلی مجموعه در این جلسات مهم تلقی شده است. مدیران هایپر استار به علت بالا بودن مساحت این برند و تلقی شدن آن به عنوان یک مرکز خرید روزانه مهم و نقش مهم هایپر استار در فازهای اول بهره برداری در این جلسات حضور پیدا می کنند تا روند ساخت و پیشرفت فیزیکی پروژه را گزارش دهند و همچنین مشکلات فنی- مهندسی را به اشتراک گذارند و با در نظر گرفتن ایجاد پاخور بالا به جهت حضور هایپراستار، در طراحی و چیدمان صنوف طبقاتی که هایپر استار حضور دارد مشارکت می نمایند.
در بسیاری از مراکز خرید موضوع واگذاری و بهره بردای از واحدها به بعد از اتمام مراحل ساخت محول می شود. در حالی که نمونه های موفق در دنیا نشان می دهد که این موضوع باید از ابتدای طراحی پروژه در نظر گرفته شود. مدیریت حرفه ای توسعه برند سیتادیوم با نگاه به این موضوع، جایگاه بهره برداری سیتادیوم را از آغاز تعریف برند و شروع ساخت پروژه ها در تیم مدیریتی لحاظ نموده است و چارچوب های مدیریتی لازم جهت بهره برداری در این جلسات مطرح و به روز می شوند.
شرکت دوان ایرانیان، خالق برند سیتادیوم، در مجموعه مال های زنجیره ای سیتادیوم که با هدف ایجاد حسی خوب و تجربه ای مدرن و تازه از خرید توام با تفریح و حضور در فضایی سرزنده برای حضور خانواده ها در شهرهای بزرگ ایران ساخته می شوند، نقش مدیریت توسعه را به عهده گرفته است و این نخستین بار در تاریخ کشور است که مراکز خریدی به صورت زنجیره ای ساخته و تحت نظارتی یکپارچه مدیریت می شوند.
اصلی ترین گروه سرمایه گذار پروژه، هولدینگ بوکا است که از زیر مجموعه های آن می توان به برند معتبر و نام آشنای کارخانجات میهن اشاره نمود. همچنین شرکت اشل به عنوان بهره بردار با سابقه 10 ساله و تجربه منحصر به فرد و بین المللی از ابتدای ساخت پروژه در کنار تیم مدیریت توسعه قرار دارد.


برای کسب اطلاع بیشتر به وب سایت سیتادیوم مراجعه کنید:

www.citadium.ir