راهکارهای خلاقانه در فراز و نشیب روزهای کرونایی

دوان ایرانیان در روزهای پرچالش کرونا برای پروژه‌های تحت مدیریت خود از تلاش دست نکشیده و سعی نموده است با شرایط جامعه خود را منطبق نماید. برخی از کارهای دوان در این روزها شامل موارد زیر می باشد:

 - تور مجازی بازدید از برج‌های مسکونی رزت

از آنجا که دفاتر فروش پروژه‌ها به دلیل شرایط بحرانی شیوع ویروس کرونا امکان پذیرش حضوری از علاقمندان به سرمایه‌گذاری را ندارد و باتوجه به شرایط متلاطم اقتصادی، دفتر فروش برج های مسکونی رزت در اقدامی خلاقانه، امکان مشاوره و بازدید مجازی از پروژه را فراهم کرده است.

بدین ترتیب علاقه مندان برای استفاده از امکان تور مجازی بازدید پروژه می‌توانند با مدیر فروش پروژه ارتباط برقرار کرده و از طریق شماره همراه 09123864444 هماهنگی‌های لازم جهت بازدید و مشاوره انجام می‌شود و در تماس تصویری آنها می‌توانند از تمامی قسمت‌های پروژه و پیشرفت فیزیکی آن بازدید نمایند و همچنین در خصوص نحوه سرمایه‌گذاری و عقد قرارداد از مدیر فروش پروژه اطلاعات کسب نمایند. پکیج های طبقه بندی شده اطلاعاتی نیز برای مخاطبین ارسال می‌شود.

برج های مسکونی رزت واقع در منطقه پنج تهران، با مساحت زیربنا 65212 مترمربع در 13 طبقه طراحی شده و در مراحل پایانی ساخت قرار دارد.

رزت در این روزهای بحرانی با امکان برقراری تماس ویدیویی با مدیرفروش پروژه، فرصتی خلاقانه برای سرمایه‌گذاران را به وجود آورده است. 

 

 - اکسپو مجازی سیتادیوم

فاز اول سیتادیوم ارومیه که قرار بود در روزهای پایانی سال 98 همزمان با افتتاح هایپراستار افتتاح شود نیز به دلیل ریسک بالای تجمع افراد در برنامه افتتاحیه به تعویق افتاد. یکی از برنامه‌های خلاقانه‌ای که تیم مارکتینگ سیتادیوم برای افتتاحیه در نظر گرفته بود، برپایی یک اکسپو هنری بود که همزمان با بازدید از اکسپو، امکان خرید آثار هنرمندان نیز در آن وجود داشت.

با توجه به اتفاقات پیش آمده، سیتادیوم تصمیم گرفت در راستای تقویت روحیه جمعی این اکسپو را به صورت مجازی برگزار کند تا با انتشار لحظات زیبایی از خلق آثار هنرمندان، امید به فردایی بهتر و روزهای پساکرونا را به مخاطبین خود یادآور شود.

این اکسپو با عنوان #امید_را_انتخاب_کن به دنبال تزریق امید به جامعه بوده و دقایقی اندک از لحظات خلق یک اثر را با مخاطبین خود به اشتراک گذاشت و زیر هر ویدیو اسامی هنرمندان نوشته شد تا بدین طریق هنردوستان نیز بتوانند با هنرمندان محبوب خود ارتباط برقرار نمایند. در این کمپین که از تعطیلات نوروز 99 آغاز شد، ویدیوهایی از رقص محلی آذری، طراحی چهره، دیجیتال آرت، چرم دوزی، خطاطی، فرم نویسی، نواختن ساز و ... به اشتراک گذاشته شده است.

این اکسپو که مورد استقبال بسیاری از هنرمندان ارومیه‌ای قرار گرفت، تجربه درخشانی در کارنامه کاری تیم سیتادیوم در راستای همدلی با مردم به شمار می رود.

 

بیشتر بخوانید:

مرکز تجاری سیتادیوم ارومیه