دوستیابی نژادی در نزدیکی بروجردایران قدمت قدمت انگلیسی قدمت سالمندان در تربت-حیدریهایران برنامه های دوستیابی برای آندروید شهریارایران قدمت سیاه دوستیابی به اندازه بزرگ آبادانایران دوست یابی نوجوان بروجردایران دوستیابی نژادی در اردبیلایران شهرستان دوستیابی در شهریارایران خدمات دوست یابی ارشد در سمنانایران قلاب کامل نزدیک کرمانشاهایران سایت دوستیابی قدمت هر کسی دردایران joy دوست یابی مهاجرت ارومیهایران سایت های دوستیابی رایگان شهر کائمشهرایران message سرویس دوستیابی میلیونر در تربت-حیدریهایران وب سایت دوستیابی رایگان در نزدیکی مارودشتایران برنامه دوست یابی شهر بیرجندایران دوستیابی به اندازه بزرگ میاندوآبایران دوست یابی بابلایران وب سایت مرد آژانس اتصال به قدمت جایگزین در رفسنجانایران قدمت اکنون در کوچانایران سایت های قدمت اجرایی watch 最好的约会教练 南投縣 lesbian dating app near Sutton Coldfield UK get bitcoin with paysafecard speed dating near in Oakville Canada ¿Cómo se beneficia del comercio de divisas

اینفلوئنسر مارکتینگ (Influencer Marketing)

اینفلوئنسر مارکتینگ یا بازاریابی تأثیرگذار یعنی بازاریابی توسط افرادی که می‌توانند بر تفکر و تصمیم‌گیری عامه مردم تأثیرگذار باشند. این افراد می‌توانند شامل بازیگران، خوانندگان، ورزشکاران، نویسندگان و … باشند. در این شیوه از بازاریابی، شخص اینفلوئنسر، در ازای مبلغی که از یک شرکت، شخص یا برند خاصی می‌گیرد، متعهد می‌شود محصول، خدمت یا برند را به‌گونه‌ای غیرمستقیم تبلیغ کند. در اینجا، شخص اینفلوئنسر، به طریقی محصول یا خدمت مربوط به برند را تضمین می‌کند و یا اینکه می‌گوید که از استفاده از آن، راضی است. در اکثر موارد، این‌کار از طریق شبکه‌های اجتماعی انجام می‌شود. یعنی اینکه اینفلوئنسرها به ‌واسطه فالوورهای زیادی که دارند، می‌توانند بر قدرت خرید و تصمیم‌گیری فالوورها تأثیر بگذارند و آن‌ها را ترغیب کنند تا از یک برند خاص، محصولات یا خدمات مورد نظرشان را تهیه کنند.

 

اجزای اصلی اینفلوئنسر مارکتینگ 

1) پیدا کردن اینفلوئنسرهایی که در زمینه محصول یا خدمات شما فعالیت می‌کنند.

2) ترتیب دادن کمپین بازاریابی از طریق اینفلوئنسرهای پیدا شده.

3) ترتیب دادن دومین کمپین بازاریابی برای اینفلوئنسرها و با هدف آگاه سازی تعداد بیشتری از مشتری ها

4) زیر نظر داشتن پارامترها برای رسیدن به میزان فروش دلخواه یا جذب تعداد فالوئرهای مورد نظر

 

 

هدف از اینفلوئنسر مارکتینگ 

افزایش اعتبار بازار، افزایش مکالمات پیرامون یک برند و افزایش میزان فروش محصول و خدمات از جمله اهداف مختلف یک بازاریاب برای استفاده از اینفلوئنسر مارکتینگ هستند. به همین دلیل ارزیابی این نوع بازاریابی از طریق اندازه گیری معیارهای متفاوت انجام می‌شود. اینفلوئنسر مارکتینگ مزایای زیادی برای برند شما دارد:

1) قرار گرفتن در معرض دید عموم: اینفلوئنسرها قادرند از طریق کانال های شبکه اجتماعی خود تبلیغات برند را به میلیون ها مصرف کننده نشان دهند.

2) محتوای اصیل: اینفلوئنسرها محتواهای اصیل و تأثیرگذاری را برای بازاریابی محتوای برند تولید می‌کنند.

3) اعتماد مصرف‌کننده: اینفلوئنسرها رابطه ی عمیقی با طرفداران خود دارند و این افراد به عقاید اینفلوئنسر مورد نظر خود اعتقاد دارند. 

 

مثال و کاربرد بازاریابی اینفلوئنسری

کمپانی Daniel Wellington

 روش اینفلوئنسر مارکتینگ این برند به این صورت است که در ازای پرداخت مبلغی از افراد مشهور می خواهد که از برند او حمایت کنند.  همچنین گاهی اوقات هدایایی برای اینفلوئنسرهای تازه کار میفرستد و از آ نها می خواهد در حالیکه ساعت را به دست دارند از خودشان عکس بگیرند. این برند با استفاده از این روش نه تنها یک محصول بلکه یک سبک زندگی را رواج می دهد. درحال حاضر بیش از 1.3 میلیون بار از هشتگ این برند در شبکه های اجتماعی استفاده شده است و تعداد فالوئرهای آن بیش از 3 میلیون نفر است.

 

 

 

کمپانی Mercedes Benz

شرکت بنز یک نمونه خوب در استفاده از اینفلوئنسرها برای گفتن داستان برند است. این برند با یک اینفلوئنسر معروف اینستاگرام همکاری کرد و یک ویدئوی 360 درجه تهیه کرد.این ویدئو از زاویه دید اینفلوئنسر در حال رانندگی با ماشین بنز فیلم برداری شده بود و احساس رانندگی با این ماشین را به مخاطبان منتقل می کرد و نشان داد که لزومی ندارد در اینفلوئنسر مارکتینگ همیشه از تکنیک های قدیمی استفاده شود و خلاقیت می تواند تأثیر آن را چندین برابر کند.