دوستیابی نژادی در نزدیکی بروجردایران قدمت قدمت انگلیسی قدمت سالمندان در تربت-حیدریهایران برنامه های دوستیابی برای آندروید شهریارایران قدمت سیاه دوستیابی به اندازه بزرگ آبادانایران دوست یابی نوجوان بروجردایران دوستیابی نژادی در اردبیلایران شهرستان دوستیابی در شهریارایران خدمات دوست یابی ارشد در سمنانایران قلاب کامل نزدیک کرمانشاهایران سایت دوستیابی قدمت هر کسی دردایران joy دوست یابی مهاجرت ارومیهایران سایت های دوستیابی رایگان شهر کائمشهرایران message سرویس دوستیابی میلیونر در تربت-حیدریهایران وب سایت دوستیابی رایگان در نزدیکی مارودشتایران برنامه دوست یابی شهر بیرجندایران دوستیابی به اندازه بزرگ میاندوآبایران دوست یابی بابلایران وب سایت مرد آژانس اتصال به قدمت جایگزین در رفسنجانایران قدمت اکنون در کوچانایران سایت های قدمت اجرایی watch 最好的约会教练 南投縣 lesbian dating app near Sutton Coldfield UK get bitcoin with paysafecard speed dating near in Oakville Canada ¿Cómo se beneficia del comercio de divisas

شهرداری قم

شهرداری قم در  سال ۱۳۰۵ به صورت رسمی تاسیس و شروع به کار کرده است. شهرداری قم در طول سالیان گذشته سازمان هایی را جهت پاسخگویی کارآمدتر به نیازهای شهروندان ایجاد نموده است و هم اکنون دارای شانزده سازمان و یک شرکت تخصصی است. همچنین تعداد پرسنل آن در حال حاضر حدوداً 3600  نفر پرسنل رسمی و قراردادی است، که هر یک مسئولیت انجام بخشی از خدمات مورد نیاز مردم را بر عهده دارند. یکی از پروژه‌های سازمان زیباسازی، بازار شمسه  این شهر (با نام اولیه بازار بزرگ میدان امام خمینی) بوده است.

طی مناقصه ای که در سال 1392 توسط شهرداری قم برگزار شد، شرکت دوان ایرانیان در دو بخش ارزیابی اداری و ارزیابی کیفی توانست برنده مناقصه شود و به عنوان مشاور انحصاری بازاریابی و فروش پروژه بازار بزرگ میدان امام خمینی آغاز به کار نماید. 

تیم مطالعاتی شرکت، انجام تحقیقات بازار و تدوین برنامه های استراتژیک توسعه ای و مهندسی ارزش پروژه را در دستور کار خود قرار داد تا مبنای فعالیت های بعدی بازاریابی و فروش باشد. از جمله اقدامات حائز اهمیت شرکت ما در این همکاری، کمپین بازاریابی بسیار مؤثر در پروژه و کمپین تبلیغاتی موفق روزنامه همشهری بوده است که به عنوان بهترین طرح تبلیغاتی روزنامه همشهری در آن سال برگزیده شد. با توجه به جایگاه یابی پروژه، تغییر نام آن در دستور کار قرار گرفت و تیم دوان نام بازار "شمسه" را برای این پروژه انتخاب کرد.

همچنین در راستای پیشبرد کمپین بازاریابی با اقداماتی همچون طراحی لوگو و هویت بصری، اجرای بیلبورد، آگهی روزنامه، طراحی و ساخت دفتر اطلاع رسانی و اجرای عملیات روانی در بازار توانستیم  "استراتژی قیمتگذاری بسیار منحصربفرد، حرفه ای و کارآمد" و استراتژی های فروش تدوین نموده و رغبت و علاقه مخاطبین به پروژه را به میزانی افزایش دهیم که حاصل آن ایجاد صف خریداران و رزرو دویست و هفتاد مغازه در مدت کوتاه دو هفته ای بوده است.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با پروژه های شهرداری قم به وب سایت شهرداری قم مراجعه نمایید:

 

http://www.qom.ir/